کابیت نئو کلاسیک 998

بهترین سئو کار کرج بیتا نعمانی

کابیت نئو کلاسیک 998

۱ بازديد

هر کابینت ارزانی بی کیفیت است ؟

قطعا شما هم با این شعار آشن اهستید که می گوید، هرچقدر پول بدهی همانقدر آش میخورید اما این مطلب در اینجا صدق نمی کند چون میخواهیم بگوییم که ما کابینت های با کیفیت را با قمیت ارزان برایتان به اجرا در میاوریم.

کابینت ام دی اف

یکی از کابینت های با کیفیتی که می توانید با قمیت ارزان برای آشپزخانه تان انتخاب نمایید ، کابینت در کردان
می باشد . شما می توانید با نصف قیمت و با قمیت مناسب ، با کابین جنس ام دی اف، اشپزخانه تان را دیزاین کنید و به دیزاین خانه تان روح تازه ببخشید.

استفاده از متریال های ارزان

با انتخاب و متریال های کاربردی ارزان قیمت هم می توانید هزینه های کابنیت هایتان را تا حد زیادی کاهش دهید . برای مثال : میتوانید از دستگیره ها و متریال های ارزان قیمت استفاده کنید. طراحی داخلی کرج
یا در خرید سینک ، هود و گاز هم قیمت های ارزان را انتخاب نمایید.

قیمت کابینت هایگلاس کرج | طراحی داخلی در کرج | کارتال دیزاین

کابنیت های گلاس

از دیگر کابینت های کیفیت عالی و قمیت ارزانی که می توانیم معرفی کنیم کابینت هایگلاس می باشد . این کابینت که در سبک مدرن فعالیت دارد و جزو دسته سبک های مدرن است و مناسب است برای دیزاین های مدرن، کابینتی با کیفیت است که شما می توانید با قیمت ارزان این کابنیت را تهیه کنید. این کابینت به دلیل درخشان و شفافیت متریال ، بسیار محبوب و معروف است . کابینت های گلاس به دلیل براق بودن ورق های کابنیت بسیار معروف است و به همین دلیل خواهان زیای دارد.

قیمت کابینت ممبران کرج | بازسازی ساختمان کرج | کارتال دیزاین

 

کابینت ممبران

کابینت ممبران جزو دسته کابینت های کلاسیک می باشد که از نظر هزینه گران قمیت تر از کابینت های ام دی اف و هایگلاس می باشد اما یکی از با کیفیت و بهترین کابنیت هایی است که در حال حاضر قابل اجرا می باشد. کاببنت ممبمران که از زما نها قدیم ممورد پسند بسیاری از افراد بوده و هست، سبکی بسیار مجلل و شیک دارد که مناسب است برای دیزاین هایی که سبک کلاسیک دارند و خانه هایی که با لوازم های کلاسیک دیزاین شده اند.قیمت کابینت آشپزخانه کرج

 

کابیت نئو کلاسیک

این کابینت جزو گران قمیت ترین کابینت های حال حاضر است. این کاینت ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک و به عبار دیگر ، ترکیبی از کابین ممبران و هایگلاس می باشد. کابینتی است که سبک کلاسیک دارد اما متریال براقی مانند کابینت هایگلاس دارد. این کابین تمنساب است برای افرادی که هم از سطح براقکابینت ها خوششان می اید و هم می خواهند که سبک کابنیت هایشان کلاسیک باشد. این کابنیت جزو جدید ترین کابنیت ها است و حتی هنوز بسیاری از افراد با این کابنیت اشنایی ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.