انواع رنگ های پنجره دوجدارهd

بهترین سئو کار کرج بیتا نعمانی

انواع رنگ های پنجره دوجدارهd

۴ بازديد

مزایای استفاده از پنجره دوجداره
یکی ار مزایای استفاده از این پنجره ویستابست  ضد آب بودن آن می باشد که می توان در انواع شرایط مختلف آب و هوا و در مناطقی که زیاد باران می بارد بدون مشکل استفاده کرد.
مزیت دیگر پنجره دوجداره عدم تغییر رنگ آن در برابر نور شدید خورشید و اشعه مضر آن است.
این پنجره از جهت عایق بودن در برابر حرارت و صوت در سطح بالایی قرار دارد.
پنجره دوجداره دچار پوسیدگی و تغییر فرم نمی شود به همین سبب از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار است.
این پنجره هیچ آسیبی به انسان و محیط زیست وارد نکرده و قابل بازیافت نیز می باشد.

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره طرح چوب

طرح چوب پنجره دوجداره

پنجره دوجداره با طرح چوب از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین قیمت پنجره دوجداره می باشد. با استفاده از این طرح علاوه بر بهره بردن از زیبایی چوب در ساختمان ، این طرح عایق بندی بالا داشته و در برابر رطوبت مقاوم است. در طرح چوب روی پروفیل پنجره یک روکش که از جنس لمینت می باشد استفاده می شود.
در زمان سفارش پنجره دوجداره با طرح چوب باید از پروفیل با کیفیت و مرغوب استفاده کرد. زیرا طرح چوب به صورت سفارشی انجام می شود باید یراق الات آن نیز سفارشی باشد. مزیت استفاده از پنجره دوجداره با طرح چوب این است که از نظر ظاهری این طرح از پنجره از دیگر پنجره ها زیباتر بوده و تمام ویژگی های یک پنجره دوجداره که در بالا ذکر شد را نیز دارد.

 

انواع رنگ های پنجره دوجداره

تولید کنندگان پروفیل پنجره دوجداره برای رفع نیاز بازار پنجره های دوجداره را در رنگ بندی متنوع تولید می کنند. پروفیل ها در زمان تولید به رنگ سفید هستند. رنگ های متنوع به صورت روکش روی پروفیل ها قرار می گیرند. در ادامه به انواع روکش های پروفیل می پردازیم.
یکی از رنگ هایی که در ساخت پنجره رنگی از آن استفاده می شود رنگ اکریلیک است. این رنگ در پرفیل سفید استفاده می شود کیفیت بالایی داشته و در برابر خراشیدگی، نور خوشید و تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.